Ofte stilte spørsmål

ikkerhet ved bruk av kort

Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av TELLER, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa, MasterCard/Eurocard eller Vipps. Med TELLER har man de samme garantier og den samme trygghet som i den fysiske verden. Det er ingen oppbevaring av kortnummer i nettbutikken. Alt foregår online, med direkte autorisasjon av kjøper og selger. Betalingssidene er sikret med (SSL) og alle kortdetaljer er kryptert.

Åpent Kjøp

I tråd med agrerettloven vil alle kunder motta ferdig utfyllt angreskjema. Sendes med epost sammen med pakkesporing. Angrerettloven gjelder ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Du kan også laste ned skjema her og fylle det ut selv: Angreskjema

Hvem sender pakkene?

Alle våre forsendelser i Norge blir utført av Posten og vil ankomme ditt nærmeste Postkontor eller Post i Butikk.

Kan jeg hente på lager?

Ja. Kontakt oss for bestilling og opphenting.

Får jeg hentelapp?

Du vil ikke få hentelapp. Vi har innført eVarsling, deres opplysning om mob tlf nr og e-post adresse ved innlegging av ordre i Nettbutikken blir brukt til denne tjenesten

  • Du blir varslet raskere, med SMS og e-post og kan hente pakken tidligere
  • Du trenger ikke hentelappen - all informasjon får du på SMS og e-post
  • Tjenesten er gratis når både mobilnummer og e-post adresse er oppgitt.

Hvilke salgstbetingelser gjelder?